Ilmoittautuminen talven futsaliin on avattu ja sulkeutuu 22.9.2024.

Lisätietoja sivulla https://www.datocms-assets.com/62562/1719830663-harrastefutsal-2024-25-etelainen-alue.pdf

Mennään varmaankin harraste-futsal-neloseen, eihän me enää aloittelijoita olla... Jos haluatte, että ilmoitettaisiin toiveita, huom. seuraava:

- Tason Esteet-välilehdellä pääset lisäämään toiveita tai esteitä harrastefutsalin otteluasettelun suhteen (esim. Hakaniemi lauantaisin). Pelipäivät ovat perjantai (Hakaniemi AC, Myllypuro AC, Kaarela AC) ja lauantai ja sunnuntai (Merihaan Pallohalli, Hakaniemi AC, Myllypuro AC, Kaarela AC, Esport Center Tapiola, Kameleonten Leppävaara).

Eli jos teillä on jotain erityisiä perusteltuja toiveita, voin niitä laittaa tiedoksi. Olemme yleensä toivoneet pelejä joko lauantaille tai perjantaille, eli ei sunnuntaille (kun on sunnuntaifutsal-vuoro).

Ilmoittaudu tähän tapahtumaan IN, jos voit sitoutua täyteen kausimaksuun 80 e. Jos et ole varma, mutta voisit joihinkin peleihin päästä, laita kommentti ja sitoudut maksamaan minimin 3 peliä, 30 e. Merkkaa OUT, jos tiedät, ettet aio osallistua.

Ilmoita joukkueen ulkopuolinen pelaaja

Ilmoittautumiset

Jaxi Mikko V Toni Kari Ilja Jussi L Jaakko L Jussi A Samuli V Hemppa
Joel MP
Antti K-L Ville K Visa J Akseli N Olli-Pekka Kalle G Oliver H Toni P

Kommentoi...

Jouni

Hei, tällä viikolla pitää vahvistaa ilmoittautuminen talven futsalin harrastesarjaan. Tällä hetkellä viisi mukana. Saataisko vielä vähintään saman verran niin uskallettaisiin lähteä mukaan! Käy merkkaamassa IN jos pystyt vahvistamaan jo nyt, ja merkkaa out, jos tiedät, ettet osallistu. Merkkaa IN ja laita kommentti, jos joihinkin peleihin voisit päästä.

Jussi ilmoittautui in

Osallistumisaktiivisuus riippuu pelipäivistä/kellonajoista

Jussi ilmoittautui in

Minimi 3

Jouni

Pelipäivät on lauantai tai perjantai (sunnuntai mahdollinen), mutta jos on tiettyjä päivämääriä ja kellonaikoja tiedossa, jotka ei käy, niin laittakaa Jussi ja muut tietoa, voimme esittää perusteltuja toiveita.

Jussi

Yleisesti ottaen pe ja la illat pitäisi olla mulle hyviä aikoja

Heimo ilmoittautui in

Minimi 3

Kommentoi tapahtumaa: Kirjaudu jäsensivuille tai liity joukkueeseen.

Avoin ilmoittautuminen vieraileville pelaajille

Tilastot