Saunat.fi Lauttasaari, Melkonkatu 28 E, 00210 Helsinki [kartta]

"Perinteinen" saunailta, olutta, syötävää ja Mestareiden liigaa. Paikkana Lauttasaaren sauna: http://www.saunatilat.fi/pkseutu/saunatfilauttasaari/

Jokainen tuo omat juotavat, tilataan pizzat paikan päällä.

Saunan vuokra tullee olemaan noin 50-60 e per osallistuja, sumplitaan maksut paikan päällä.

Ilmoittautumiset

Jaxi Kari Ilja Toni Hemppa Jussi A Mikko V Ville K Enver
Antti K-L Jaakko L Jussi L Visa J Olli-Pekka Joel MP
Samuli V Akseli N Kalle G Oliver H

Kommentoi...

Jouni

Tässä lisätietoa saunatiloista ja muusta

Hinta varaukselle klo 18-24 on 699€, lisätunnit 50€ / kpl, paikan päältä ostettaessa 75€ /h.
Tilan voi vuokrata aamuneljään saakka.

Kaikki tilaisuuteen liittyvät valmistelut sekä juomien ja tavaroiden tuonnit sekä loppusiivoukset + purku tulee hoitaa vuokra-ajan puitteissa.
Hintaan sisältyy pyyhkeet ja laudeliinat 10 henkilölle, sekä normaali loppusiivous.Saunan lämmitys kuuluu asiakkaalle, ja sauna lämpenee noin 45 minuutissa. Omat juomat ja ruoat ovat tiloissamme sallittuja.

TURVALLISUUS:
Turvallisuussyistä tarvitsisin kahden tilaisuuteen osallistuvan henkilön yhteystiedot (nimi, s-posti ja puhelinnumero). Tämä siitä syystä jos tilaisuuden aikana tapahtuu jotain ja meidän tarvitsisi saada otettua teihin yhteyttä.
VARAUS- JA SOPIMUSEHDOT:
Linkissä varaus- ja sopimusehdot:

Sauna Lauttasaari on merellisessä ympäristössä sijaitseva sauna- ja kokoustila, joka koostuu tilavasta loungesta, hyvän kokoisesta saunasta ja upeasta kattoterassista. Tiloissa mahtuu järjestämään jopa 40 henkilön tilaisuuksia. Paikalle on helppo saapua hyvien liikenneyhteyksien ansiosta ja myös pysäköintitilaa löytyy runsaasti lähikaduilta.
Lauttasaaren edustustiloja voi käyttää monipuolisesti esimerkiksi kokoustiloina tai illanviettopaikkana. Suuret ja avarat tilat sopivat esimerkiksi syntymäpäiväjuhliin, polttareiden viettoon tai rauhallisiin saunailtoihin. Suuren pöydän ääressä mahtuu ruokailemaan ja pitämään kokouksia jopa 12 hengen porukalla. Tämän ansiosta Lauttasaaressa on mukava järjestää kokoukset, tiimipäivät ja muut yrityksen tilaisuudet. Lauttasaaren tilassa on myös viihtyisä terassi, jossa on mukava viettää iltaa ja vilvoitella löylyjen välissä. Tilavan kylpy- ja löylyosaston yhteydessä on lisäksi rentouttava poreamme. Tiloissa voi juhlia klo 04 asti.
Tilavuokran hintaan kuuluu myös tilojen normaali loppusiivous, sekä pyyhkeet ja laudeliinat 10 henkilölle.
Melkonkatu 28, 00210 Helsinki, Suomi

Lauttasaari edustustilan varustus:
Viihderatkaisut
Tila on varusteltu muun muassa perus äänentoistolla ja siellä on Marshall-merkkiset kaiuttimet. Tiloissa on käytettävissä Wifi-verkko veloituksetta. Muistathan ottaa mukaan tarvittavat piuhat ja adapterit!
Tilaratkaisut
Lauttasaaren tiloihin kuuluvat saunatilojen lisäksi tilavat oleskelutilat. Neuvottelupöydässä on tilaa 12 henkilölle, jonka lisäksi tilassa on mukava sohvaryhmä. Tiloissa on hyvin varusteltu keittiö, tilava löylyhuone sekä viihtyisät suihku- ja pukutilat.
Sauna- ja suihkutilat
Tilassa on hiustenkuivain, sekä pyyhkeet ja laudeliinat 10 henkilölle. Et tarvitse myöskään vartalonpesuaineita tai shampoota, sillä ne ovat suihku- ja pesutiloissa valmiina. Löylyhuoneeseen mahtuu saunomaan yhtä aikaa n.10-12 saunojaa.
Ohjeistuksen kiukaan käytöstä saat tulo-ohjeiden mukana, sekä käynnistysohjeet löytyvät joka saunatilan seinältä. Huomioithan, että saunan lämmitys kuuluu asiakkaalle ja lämpeneminen kestää noin 45 minuuttia.

Keittiö
Voit tuoda tiloihimme omat ruoka- ja juomatarjoilut tai tilata tarjottavat kauttamme. Voit tutustua herkullisiin menuvaihtoehtoihimme. Lisää tietoa catering-palveluistamme ja tilaukset hoituvat ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme.
Keittiön varusteluihin kuuluu jääkaappi, kahvin- ja vedenkeitin, mikro, astianpesukone sekä uuni. Lisäksi tilasta löytyy astiasto 24 henkilölle, joka sisältää: viinilasit, kuohuviinilasit, vesilasit, ruokailulautaset, aterimet sekä tarjoiluastiaston.
Lisäpalvelut

-Pyyhe- ja laudeliinasetti 5 €/kpl
-Catering – alkaen 29€/hlö
-Lisäsiivous 55 €/h
Tilojen soveltuvuus
-Löylyhuone 10-12 henkilölle
-Juhlat jopa 40 henkilölle
-Kokoukset 20 henkilölle
-Tilat on mahdollista varata jopa klo 04.00 asti

Jouni

Laitan ovikoodin tänne jahka saan sen (tiedän vasta vähän ennen kuutta). Ja mun puhelin on 0503495619.

T. Jouni

Joel

Morjesta! Joudun ikäväkseni jättäytymään pois, kun on viimeiset kaksi päivää ollut kuumeisuutta ja flunssaa. Harmittaa! Uusintakerta vaikka UCL-matsin kisakatsomon muodossa sit pian? Hyvää saunaa! -Joel

Danilo

Guys sorry but I also need to bail out as my back is not giving any rest and I am practically confined to bed. I tried to see if stonger medication would help, but not yet. Enjoy!

Sisään pääsee vain avaimella, ilmoitelkaa kun olette alaovella, 0503495619

Kommentoi tapahtumaa: Kirjaudu jäsensivuille tai liity joukkueeseen.

Avoin ilmoittautuminen vieraileville pelaajille

Tilastot